Personale Partners ApS


Personale Partners ApS tilbyder HR services og konsulent ydelser på tværs af alle brancher.
Vores erfarne HR eksperter kan vi assistere din virksomhed med: Rekruttering, Mandskabsudlejning og Lønadministration. Og vores konsulenter har et bredt sæt kompetencer indenfor: Ledelse, Salg, Strategi, Drift, Organisation, Økonomi, HR og Iværksætteri.
Vi arbejder målrettet på at skabe fremdrift i din virksomhed.


Rekruttering & Mandskabsudlejning


Oplever din virksomhed en varierende mængde arbejdsopgaver der skaber et behov for en fleksibel medarbejderstab, eller oplever du vækst der betyder du er nødsaget til at udvide med flere fastansatte? Personale Partners ApS er specialister i rekruttering og personale udvælgelse, så vi kan hjælpe din virksomhed med at udvide med de rigtige profiler. Vi tilbyder, rekruttering med henblik på fastansættelse og Udlejning af kvalificeret mandskab til midlertidige vikariater.

Rekruttering

Vi analysere dine behov
Rekruttering til fastansættelse
Uforpligtende indtil faktisk ansættelse

Try & Hire

2 måneders prøve periode
Første dag gratis ved mgl. tilfredshed
Fastansættelse uden flere omkostninger

Mandskabsleje

Fleksibel arbejdskraft
Dag til dag tiltrædelse og opsigelse
Første dag gratis ved mgl. tilfredshed


Vi rekrutterer personale indenfor ALLE fag på tværs af ALLE brancher.
Ved Try & Hire og i vores Mandskabudlejningen opererer vi primært med følgende faggrupper: Maler, Tømrer, Arbejdsmand, Kontor, Rengørin & Lager/Logistik.

Konsulent ydelser


Personale Partners ApS tilbyder konsulent ydelser indenfor: Ledelse, HR, Organisation, Salg, Strategiske Forretningsprocesser, Metoder og Iværksætteri.

Med flere års erfaring indenfor ledelse og drift står vores konsulenter til rådighed for at hjælpe din virksomhed med optimering eller omstrukturering.
Vi assistere primært virksomheder, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens udvikling.
Vi gør vores kunder i stand til at løse ledelsesmæssige udfordringer hurtigt og effektivt igennem udvikling af både den personlige ledelse, det samlede ledelsesteam og jeres organisation.

Lønadministration


Personale Partners ApS håndterer alle opgaver inden for lønadministration for alle virksomhedstyper.
Ved at outsource dine lønudbetalinger til os, kan din virksomhed bruge tid på at udvikle forretningen istedet. Vi kan optimere lønfunktionen, så der kan frigives ressourcer ved at reducerer tidsforbrug på administration.

Vi tilbyder følgende:     Indhentning af løninput   Lønudbetalinger   Distribution af lønsedler   Refusion for sygdom/løntilskud etc.   Afstemning af udbetalt løn   Indberetningerne til SKAT, ATP, pensionsselskaber etc.   Opbevaring af stamdata for personale   Procesoptimering   Integration til økonomisystem   Udarb. af Ansættelseskontrakter

Søger du nye udfordringer?

Personale Partners ApS tilbyder et alsidigt og dynamisk arbejdsmiljø i en virksomhed i vækst. Vi har konstant tilgang af nye kunder, som kræver kvalificeret, kompetent og motiveret arbejdskraft til deres virksomhed. Vi beskæftiger folk i alle brancher i henhold til efterspørgsel.

Vi arbejder med vikarservice, personaleudvælgelse, rekruttering og konsulentydelser for danske virksomheder i alle størrelser. Derfor søger vi altid nye medarbejdere i hele landet til spændende og udfordrende stillinger.


Uopfordret ansøgninger sendes til: job@personale-partners.dk   

Ledige Jobs:
Håndværker – Tømrersvend
Håndværker – Malersvend
Kontor/Admin – Kontor assistent
Transport/Logistik – Manager


  • Personale Partners ApS Logo

Fabriksvej 30
3000 Helsingør
CVR: 42293598
mail@personale-partners.dk
Telefon: +45 71 99 98 54
Kontaktformular

    Personale og udviklings partners for dansk erhverv