Lønadministration
Personale Partners ApS håndterer alle opgaver inden for lønadministration for alle virksomhedstyper.
Løn og andre administrative opgaver kan hurtigt fjerne fokus fra det primære forretningsområde, og samtidig være svært uoverskueligt i henhold til virksomhedens likvide overblik. Ved at outsource dine lønudbetalinger til os, kan din virksomhed bruge tid på at udvikle forretningen istedet. Vi kan optimere lønfunktionen, så der kan frigives ressourcer ved at reducerer tidsforbrug på administration.
Vi har ekspertise indenfor følgende områder – Se priser her

Indhentning af løninput
Lønudbetalinger
Distribution af lønsedler
Refusion for sygdom/løntilskud etc.
Fuld synlighed på lønomkostninger
Udarb. af ansættelseskontrakter
Afstemning af udbetalt løn
Indberetningerne til SKAT og ATP
Pensionsselskaber etc.
Opbevaring af personaledata
Procesoptimering
Integration til økonomisystem
Hvorfor vælge at outsource?
Slip for at holde trit med varierende lønjura og regler
Skat, ATP og Pensions forhold kan være forvirrende og uigennemsigtige
Få assistance til ansættelsesforhold og kontrakter
Uoverskuelige betingelser i overenskomster
Optimering af lønfunktionen giver mere tid til det primære forretningsområde
Priser på lønadministration
Varierende Timeløn: kr. 2,- per udbetalt time
14 dages løn: kr. 89,- per lønudbetaling
Månedsløn: kr. 119,- per lønudbetaling
Oprettelse af medarbejder: kr. 99,- per medarbejder
Arbejdsgivertilmelding: kr. 999,- engangsbeløb
Tilknytning af konsulent: kr. 599,- per time
Kontakt os nu på +45 71 99 98 54
